3 Ağustos 2013 Cumartesi

-7-7-
Beş dakika sonra ne olacağını biliyorum, kahin sayılır mıyım? İdare eder şimdilik yani, daha ölmedim sonuçta, beş dakika beş dakikadır. Onu bile bilemeyenler var. Yalan söylüyorum tabi ki ama ne fark edecek ki beş dakika sonra benim aklımdan geçen dışında ne olabilir? Bir sürü farklı senaryo uydurabilirsiniz biliyorum ama gerçekten kaçı gerçekleşiyor tam siz onu hayal ettikten sonra. Böylece anlıyoruz ki beş dakika sonrayı görebildiğini söylemenin bir zararı yok aslında kahinim diye bağırırken aradığım şey hayır diyecek biri. Beş dakika sonra beni vuracak biri. Birinin hayalini takip ediyorum tam beş dakika ilerisinden, onun heyecanını görüyorum kendi acizliğinden kaynaklanan. Ne bana bakabiliyor, ne etrafa tek istediği geleceğe bakmak çünkü gelecek ona umut veriyor, mutlu olmayı vaat ediyor. Kafasını kaldırmaktan görmekten korkuyor, uçurumun kenarında durum bu insanların yere çakılışını izliyorum, hüzünlü bile değilim sadece takdir ediyorum. Sonra kafamı kaldırıp gökyüzüne bakıyorum, o insanların asla göremeyeceği yere. Ben oraya ulaşamıyorum, düşmekte istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder