31 Temmuz 2013 Çarşamba

-5-
Yine pek bir özel olduğundan bahsediyordu, konuş konuş tamam dinliyorum evet ama dur bir şey sormak istiyorum sadece ufak bir soru. Kızma önce, neden özel hissediyorsun bu kadar, neymiş ki seni özel yapan? Dur tamam sus bi dakika, yani bir nevi değişik parçaların farklı şekilde bir araya gelmesi diyorsun. Düşük olasılık. Peki bu parçaların özel mi? Evet doğru haklısın tam da duymak istediğim özel olan bileşim. Peki sanıyor musun diğer bileşimler senden daha az özel, ah ne kadar da mutlu oldun herkes özel olunca. Anlamaya başlar gibisin, senin özel dediğin birleşim herkes de kendini farklı olarak gösterip özel oluyor. Bu durumda böyle "özel" bir birleşime sahip olmanın ne anlamı kalıyor sonuçtu bu "özellik" genel bir kavram. Kendini fazla üzme yinede, ben demesem bile üzmezsin sen kendini biliyorum ya neyse. Aman özel olmazsan olma değil mi canım, kendine söyle bunları sık sık. Bana söyleme, bağırıp çağırarak özel olmak istemiyorum, varlığım değeri olmaması beni üzmüyor deme. Çok iğrenç oluyorsun o an işte, tek bir an yüzünden senden sonsuza kadar nefret edebilirim biraz üzül diye belki bir şeyler anlarsın kendinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder